سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
قاریان وحافظان رهرو عترت (ع)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» محمود شحات انور

محمود شحات انور: ویژگی ممتاز قاریان ایرانی قرائت زیبا در کنار اخلاق حسنه است

گروه بین‌الملل: قاریان ایران که غالبا نسل جوان کشور هستند از صوت بسیار زیبایی برخوردارند؛ اما ویژگی که آن‌ها را از سایر قاریان جهان متمایز‌می‌سازد؛ این است که ایرانی‌ها قرائت قرآن را به همراه اخلاق حسنه جمع‌کرده‌اند، عاملی که موجب‌شد، بتوانند خود را در سطحی جهانی مطرح‌کنند.

محمود شحات محمد انور؛ فرزند شیخ شحات محمد انور، قاری برجسته مصر

«محمود شحات محمد انور» در گفت‌‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با بیان این مطلب درباره سفر خود به ایران گفت: ایران کشوری بسیار زیبا است و من قبل از این سفر، از طریق پدر خود با ایران و فرهنگ و تمدن غنی این کشور آشنابودم، اما در این سفر با شرکت در جلسات متعدد قرآنی در شهرهای مختلف ایران همچون سنندج، اصفهان، کاشان، زاهدان و مشهد، جوانان ایرانی را بسیار محترم، با اخلاق و علاقمند به قرآن و فعالیت‌های قرآنی یافتم، به‌ویژه این‌که جلسات قرآنی در ایران بسیار پرشور و نشاط برگزارمی‌شود.

 محمود شحات محمدانور:
براساس تعالیم قرآنی تنها راه رهایی از بحران تفرقه، تقویت ایمان قلبی است؛ اختلاف، تشتت و تفرقه همه حاصل ضعف ایمان است

این قاری برجسته مصری با ابراز تاسف از وجود اختلافات در میان صفوف برخی مسلمانان گفت: قرآن و سنت نبوی، مفسر و مبین همه جوانب امر است و بر اساس تعالیم قرآنی تنها راه رهایی از این بحران‌ها تقویت ایمان قلبی است؛ اگر مسلمانان به ایمان قلبی متوسل‌شوند، تبدیل به ید واحده می‌شوند. اختلاف، تشتت و تفرقه همه حاصل ضعف ایمان است که در این میان، قاریان قرآن در ایجاد مودت، محبت، وحدت و همکاری نقش بسزایی ایفامی‌کنند.

محمود شحات انور در خصوص نقش رسانه‌های جهان اسلام در گسترش فرهنگ ناب محمدی(ص) و با تجلیل از رسانه‌های جمعی جمهوری اسلامی ایران در نشر شبانه‌روزی معارف قرآنی گفت: رسانه‌ها در معرفی تعالیم اسلامی و قرآنی نقشی سازنده دارند و باید به تقویت ایمان در قلوب مردم بپردازند تا زمینه پذیرش هرچه بیشتر معارف اسلامی از سوی آن‌ها فراهم‌شود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا شحنه پور ( دوشنبه 86/11/8 :: ساعت 11:36 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

درگذشت شحات محمد انور
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 15
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 14291
» درباره من

قاریان وحافظان رهرو عترت (ع)
علیرضا شحنه پور
بسم الله الرحمن الرحیم بنده علیرضا شهنه پور برازجانی دانشحوی کارشناسی برق-الکترونیک و کمی تا قسمتی شاعر این سایت را با استعانت از خدا برای ایجاد فضای قرآنی نزدیکتر وزمینه سازی جهت بسیط نمودن ابعاد فعالیت های کانون قرآن وعترت (ع) برازجان راه اندازی نمودم.

» پیوندهای روزانه

سایت دانشگاه آزاد بوشهر [63]
[آرشیو(1)]

» آرشیو مطالب
عطر عترت (ع)
قرائت
زمستان 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب